Startseite
  Archiv
  Herr der ringe mal anders^^
  Engel und Joe
  Outtake
  Gedicht
  Seltsame Fragen:
  Originalzitate aus Schüleraufsätzen:
  Wer bin ich???
  Friends büldaaa
  ABC
  Für Meine Mama...
  Blöde Produkthinweise
  des bin ich...
  was zu lachen... für mädlz
  Friends
  Gästebuch
  Kontakt
 



  Links
   lenaaa ihr hp
   raphiii ihr hp
   mona ihr hp
   Anne (= my schutzengel) ihr hp
   Saskiaaaaa ihr hp
   Tanja Rotter ihr hp
   myna Tajaa ihr hp^^
   Andrea ihr hp
   Jessi ihr hp
   Myner kleena ihr hp
   lisschens hp
   christinas hp
   chrissis hp
   Jasmins hp
   Freundeliste...
   Kathrin ihr hp
   Jules hp
   my V-F-V
   cc Forum



http://myblog.de/echtzeitbarbie

Gratis bloggen bei
myblog.de





Also...

also ich mach etz in de Herbstferien a Praktikum beim Vézard =))) (is de tanzschule vo da Höllriegl Claudia ihra großn Sis...)

Ja und sunst gibts net viel erwähnenswerter außa vll das ich in da groß garde bin und a mSamstag as 1. Training hab... und zur Krankngymnastik muss weil ich so übelst verspannt bin imma...
12.10.06 21:37


Ivy May Waterhouse

"Über seine Schulter sah ic heinen Stern herunterfallen. Das war ich."

(Zitat aus den Roman "Wenn Engel fallen" von Tracy Chevalier)



Des a voll tolls Buch des ich ma vo da Anne geliehn hab... des kriegst demnächst wieda wenn as Training wieda is vo da Jugendgarde...
12.10.06 21:44


so mal wieda an neuen Eintrag...

Sodala etz is spät nacht ... naja oke so spät a wieda net aba egal... auf jednfall san bibi und jule grad ham... wir hom pantomime gspielt... gell bibi strapse xD und jule selbstmord ^^ ... wor mal wieda übelst geil und hom a voll viel videos gmacht... und moin hab ich training... vo 11e in da früh bis 9e oda 10e abends... auaaaaaaa mir tut etz scho alles weh...

so dann zu Bibis gb eintrag
alsooo...
hey kleine!*(JA???)* also...du musst am freitag fei echt mit in tanzkurs...*(WIESO?!)*1. mal da host dann wos zum lachn (verena^^) *(FIND MÄNNERTANZPAARE VIEEEEEL LUSTIGER^^)*
2. siehst an basi (winnie pooh^^) *(HM SCHO ABA DEN KANNE WANN ANDAS A SEHN...)*
3. san eh zu wenig mädlz und du lernst dadurch unsa leut kenna^^ *(DA KUMMA EU VOM ELLY DU SCHLAUBI; AS NÄCHSTEMAL SAN SICHA GNUG... UND EUA LEUT NAJA WEIß JA NET OB DES DA RICHTIGE "UMGANG" FÜR MI IS XD)*
4. kannst dann vül bessa mitren *(OKE DA IS WAS DRAN)*
und 5. du siehst dann endle mal wieda keksi und resi!!! *(DIE DENK ICH WERD ICH A SO MAL WIEDA SEHN)*
also büdde kum mit *(MAL SCHAUA)*... sogs deine eltern oba büdde rechtzeitig wegerm fahrn!!!*(KANN MA NET VORSTELLN DAS MY MUM SO BEGEISTERT IS WENN SE MICH AF NEISTADL FOHRN SOLL...)* sunst klappt des wieda net also hop fragn!!*(DIE SAN NET DA DIE SAN AM WEINABEND UND ICH KANN MA NET VORSTELLN DAS MA MIT DENE REN KANN WENNS HAM KUMMA... KÖNNT MA VORSTELLN DAS DIE SO BEIANANDA SAN WIE ICH SILVESTER ODA WENIGSTENS WIE AN HALLOWEEN)*
hdgggggdl *(ICH DI A)*


also des großgschriemne in de *()* ho ich gschriem...


find des fei dumm das heua kei halloweenparty vo da jugemd is des wor letztes jahr doch echt übelst toll^^ v.a. bei da jule dann drom in da kucha und wie ma dann an restlichn schnaps holn wolltn aba der dann im kella scho leer worn is...^^

naja ich hör mal wieda af....

alsooo ciao heggggggdl

achja schreibts mal mehr ins gästebuch!!! des is am verhungern dürfts a alle wos reinschreibn a wenn ich euch mal net kenna sollt oda so oke?! bei mir wird keena ausgeschlossn xD
22.10.06 00:36


sodala des muss etz a mal verewigt wern....

Also erstmal da Freitag... des wor da vielleicht a scheiß tag ahhh...

Also der tag beginnt damit das ic hum 7:15 aufwach und ma denk ne des kann ent sa... schau af a andare uhr is a 7:15 ... af mein handy a dann gerat ich erstmal in panik zieh ma i-welche klamottn an verschwind inds bad und sunch dannach nu schnell my schul zeug zam... dann gehe übad wies zur bibi die is natürlich dann a scho feritg weie ja übelst spät dran bin... dann kommts wies kommen musste ich verpass natürlich an Bus ... naja denke ma mei mutter fohrt ja an kloin eh vor dann worte halt bis die kummt und fahr mit der af Vohenstrauß aufe. Ja denkste nix gibts. Lässt se an kloin zfuß vor gehn und fohrt ausn umme. Habe mi ja dann da scho gärgert naja denke ma kann ja nu mim grundschulbus mitfahrn, dann komme zwar zu spät aba bessa als überhaupt net af Vohnstrauß zu komma. also kurz vor 3/4 kummt da Bus die kloina kind steing alle ei undich frag so ob ich ausnahmsweiße mit nach vohnstrauß fahrn kann weil ich mein Bus verpasst ham. Sagt der zu mir ne es tut ihn leid ich bin net in da Grundschul er kann mi net mitnehma... denk ma dann a toll echt super .schau dann afn Plan nach wenn da nächste bus fährt... der wär kurz nach 11e gfahrn... da hätte danna daham bleim könna... naja dann planänderung 1 mal *af uhr schau* dann *feststell das in 2 Min unterricht angehn tut* dann *heim eilen will* also gehe richtung Heim am spielplatz vorbei , da kummt dannn die Alex grad raus und fragt mi dann wieso ich net in da schul bin ich erzähl dase an bus verpasst ho und sie sagt ma das se mi scho rauffahrn würd aba vivi krank is und die kanns net allein daham lassn. Ich denk ma dann hm shit *weiter heim eiln tu*,und überleg was ich etz dann mach wenne daheim bin... hab ma dann dacht ich ruf erstmal my mum an und dann in da schul.. naja af jednfall wille grad durch da bibi ihrn gartn gehn da geht as GAragentor vo dene af und da steht dann ihr burda und fragt mi so wos ic hda mach und ich ich ho mein bus verpasst und er erst so glacht und ich ma dann dacht toll des net lustig.. und dann is ma eingfalln das der ja a über Vohnstrauß fahrn muss, also eigentlich... und ich dann so du fahrst doch a über Vohnstrauß oda und er so ja scho und ich nimmst du mi mit af Vohnstrauß??? und er ja ... wos mi ja eig scho gscheid gwundert hod, naja af jednfall hoda mi dann sogor bis ind schul gfahrn *nu mehr verwundert war*. So aba des wor natürlich nu lang net alles... gehe rein ins schulhaus undwill ins klassnzimma gehn... wenn treff ich af da Treppn?! unsan tolln Herr Weig (Dirktor) und der wollt schaut mi scho so bös an und wollt grad was song und ich dann bloß schnell gutn Morgen und bin schnell weiter bevore an anschiss kriegt xD. Aba askomma bin ich dann trotzdem (gell bibi trotzdem zorro ... insider) net... hob dann an vortrag vom Pöllath kriegt und der hod dann nach da stund nu drausn zu mir gsagt wenne nach de Ferien kei Entschuldigung vo meine Eltern dabei oh dann kriege an Verweiß und a schlechte Zeugniss bemerkung .. hob ma dann a denkt ganz toll wos die für a gschies wega 10 minutn machn am Elly hods sowas nie gem und da bine mal 40 minutn zuspät komma da hod koina i-wos gsagt!!!naja dann hom ma Geschichte ghabt und ich hätt eig my referat haltn solln, des ich aba nu net fertig hatte da my scheiß PC des am tag vorher glöscht hatte und ich dann nomal vo vorn anfanga konnte... naja dann da restliche schultag is dann so einingermaßn ganga.... ja und dann nu in da 1. Pause und af da Halloween party im Plus "nackte tatsachen" wer dabei war weiß wovon ich red^^

ja des war dann my toller Freitag vor die Ferien ...

Da Samstag war net so schlimm da wore af la boum ... wär gern länger bliem aba ho ja wieda af den Geb zruck gmacsst so und etz wart ich das bibi wieda ham kummt^^ und später gehts schuhe kaufen =))))
Ich weiß das Sonntag is^^
Ne kauf heut my übelst teuren Tanzschuhe, *hehe* af die hab i mi scho so enz gfreut *g*

Achja bevor ichs vergess bei de outtakes is wieda wos neus drin^^ nach langen ma l wieda wos neus da muss mal öfter was rein!!!
29.10.06 14:24





Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung