Startseite
  Archiv
  Herr der ringe mal anders^^
  Engel und Joe
  Outtake
  Gedicht
  Seltsame Fragen:
  Originalzitate aus Schüleraufsätzen:
  Wer bin ich???
  Friends büldaaa
  ABC
  Für Meine Mama...
  Blöde Produkthinweise
  des bin ich...
  was zu lachen... für mädlz
  Friends
  Gästebuch
  Kontakt
 



  Links
   lenaaa ihr hp
   raphiii ihr hp
   mona ihr hp
   Anne (= my schutzengel) ihr hp
   Saskiaaaaa ihr hp
   Tanja Rotter ihr hp
   myna Tajaa ihr hp^^
   Andrea ihr hp
   Jessi ihr hp
   Myner kleena ihr hp
   lisschens hp
   christinas hp
   chrissis hp
   Jasmins hp
   Freundeliste...
   Kathrin ihr hp
   Jules hp
   my V-F-V
   cc Forum



http://myblog.de/echtzeitbarbie

Gratis bloggen bei
myblog.de





schul is wieda ahhhhhhhh

und es fängt mal wieda net so ganz toll an...

As Gute:
-wir ham an Rupprecht als klassenlehrer und in englisch, und der schreibt leichte schulaufgaben, also des wird normal kei problem
- in deutsch ham ma an kollmannsperger, mag zwar den net aba der kann mich leidn^^
- in Mathe an Heisl, der is sau nett, usw.
-geschichte gollwitzer, die soll a voll toll sa, also denk ich mal komm ich mit der a gut as
-Musik de Ebner, da muss ma NET einzeln vorsingen^^
-Reli die Hauernäger, mit der kann ma scho redn, und die kann mich gott sei dank a leidn
- it hab ich entweda an weiß oda an schmalzl, möcht an schmalzl lieber, der is nämlich nett und der hat ma letztes jahr an 4er gem hehe in rechnungswesen obwohls eig a 5er hätt sa müssen


As Schlechte:
- wir ham an Pöllath in Rechnungswesen, Erdkas und Wirtschaft - > ich bin sowas von am Arsch des könnts euch garnet vorstelln,entweda mi hauts in rechnungswesen durch , oda der depp haut ma an 5er eine
-Lena is net in unserer Klass =(((
- wir ham chemie
-wir ham in chemie de meinert- möbius und ich hab des gefühl ich komm mit der net as
-des wird my bewerbungszeugniss wern und ich werds versaun
=> ich ende als Klofrau oda so was weil ich kein job krieg oda muss vo sozialhilfe lebn =(((((((

so und as sonstige zeug in Physik ham ma an Kraus, des a neua -> kenn ich net und in Sport ham ma a a neue die heißt Münch

ach ja und ich derf wieda naschn^^ hab heut a tafel schoko gessn, aba i-wie war ich so schlecht gelaunt das die glückshormone net angschlagn ham... ich glab ich mach die keine-süßigkeiten-Diät-Wette weiter, will i-wer mitmachen?^^
Wenn ja bitte mit Grund und wetteinsatz an mich wenden^^
Hab a nu kein einsatz ... vorschläge bitte ins Gästebuch oda als Komentar... dankö^^

Also hör etz mal wieda auf, ciao eure Katha
13.9.06 11:38


=)

hehe wir ham in rw etz doch net an Pöllath sondan an schmalzl, es gibt doch nu a chance das ci hdes schaff =)))))))

und wir ham grad it und derm wieda ins internet... ham da bis etz nu nix anderes gmacht...

hmm sagt mal wer an wetteinsatz für mich will a paar vorschläge hörn... alsoooooooo?!

schreibts mal , ihr wisst genau das ihr mich liebt, (hehe Gossip Girl) Katha
15.9.06 07:59


sodala

bin etz wieda unter den lebenden... i-wie war ich gestern nimma so ganz gut beiananda... scheiß alkohol imma aba kein Alkohol ist auch keine Lösung (gelle bibi^^)

War aba trotzdem toll hehe v.a. as tanzn.... und der spezial mix... vodka,apfelsaft,cola und sprit zam des is sau lecker, aba man schmeckt an alk net... kann ma etz entweda als vorteil oda nachteil sehn...

Hätt aba nie dacht dass typen so üba Mädlz ablästern des war ja wirklich nu schlimmer als wir!!!!

also fals fehla drin san , is bei mir ja eig normal aba diesmal kanns a nu am restalkohol lieng

also ich geh dann mal freu mi scho afs nächste festl, wann is des?! ^^

Heggggggggdl, katha
17.9.06 11:56


heul....

wochenende is vorbei *trauer*
Schul is wieda und es gab natürlich glei wieda die 1. schlechte Nachricht... Mathetest findet etz doch statt... shit =(((((((

und in Sport ham ma ja a neue... naja mir war die alte fast lieba da hat ma se net so anstrenga müssn xD aba die macht tanznoten hehe... hoff doch mal ic hschaff nu an 5er xD

hmmmmmmmm mir is dauerfaaaaaaad des fei urdumm!!!

achja nächstes wochenende is wieda wos im plus^^
=)))
Wer gehtn da hin??? will net allein!!!

naja her etz ma wieda af versuch etz ma jedn trg was zu schreim aba wie ich mi so kenn schaff ichs 1. net und 2. passiert eh nix interessantes aba so is des^^

ciao eure Katha
18.9.06 20:43


Mal wieda was neues

So ham heut Erdkunde ghabt und ham da a Kartn gmacht und wissts was... ich kenn mi da draf sogar as xD

sodala weiß net wers scho mitbekommen hat,also ich hab im internet an Link gfunden wo ma an Tanzworkshop machen kann, der wiederum is schon im oktober und man muss sich anwelden... hoff jetzt mal das die sich sehr bald af my e-mail melden und mir song ob da nu a platz is und wenns geht, dann will ic hda hin =))) is aba leida in Mühldorf am Inn, alls denk ich mal so ca. 200km weg... =((( aba des wern ma scho i-wie hinkriegn...

Übrigens hab ich imma nu kein wetteinsatz... was denn los?! schreibts ma doch mal liebenswertaweiße in my Gb und sagts ma außerdem nu an wetteinsatz^^

also denn ciaoiiiiiiiiiiiiiiiii, eure Katha
21.9.06 14:50


omg

Des war heut mal wieda so dermaßn typisch bibi und ich !!!! sin ma afn Dach vo so an schupen ghocht , und da is genau danebn so a Jägersitz, und da sin ma halt raufgsting und dann rüba aufs dach. Naja jedenfalls ham ma so gsagt naja da wird scho der Jäger etz net komma is ja nu voll früh wor glab ich erst viertl oda halba 7e. naja dann ham ma erst 1 bulldog und dann an andan gört und jedesmal ham ma dacht das der bei uns da fährt, sins aba net.dann hörn ma wieda wos. und desmal is wirklich bei uns. Kummt a auto vorbeigfahrn und is dann a stück weita gfahrn (vo uns vorbei und ich habs nimma gsehn), und ic hdenk ma nu so puh des wor etz knapp, hat uns ja gsd net gsehn... auf einmal sagt bibi so der is etz fei stehn bliem und ich wos?! und sie dann ja der kummt zruck und wir ja toll und etz und dann isa scho da gwen und schaut so aufa zu uns und wir bloß grinst und hallo gsagt xD. Naja ham gsd kein anschiss kriegt... der wor voll nett zu uns (und uralt, hat gornet ausgschaut wie a jäger) hehe aba erschrockn san ma trotzdem^^
25.9.06 21:46


brauch mal eure Hilfe

Alsooooooo des is etz so hab heut erfahrn das ich ja heuer praktikum machn soll, hab des voll vergessn ghabt, und etz überleg ich noch was ich mach... also hab ma dacht ich mach 3 Praktikums , ne des heißt im plural Praktika oda?! ach egal also aufjednfall will ich 3 machn hab aba 6 sachn wo zur auswahl stehn würdn, wer no an vorschlag hat soll den bitte a aufschreim, also etz mal meine :

- in na Tanzschul

[Gedreit(mein heimlicher Favourit), Höllriegl (weiß net ob die sowas macht weil ich scho mal ver e-mail angfragt hab ob ma da evtl an ferienjob machn kann und da hats gheißn norm. net), Göbels oder Vezard (kenn ich net) san alle vier in Weidn]


- als Bedienung

(im Tuli bzw. Capo, 3 Lilien oda Peppino)


-als Verkäuferin

(H&M, Königseder, New Yorker, Orsay, Wöhrl... Deichmann xD)


- in an Fitness studio

[fit 24, Die Linie der Frau (???) oda Vitalis (is des eins) alles in weidn]


- bei an Psychotherapeuten

(da gibts ein in weidn und in altnstadt bei neustadt, aba da kann ich denk ich bloß so bürozeug machn oda?!weil um Psychoterapeutin zu wern brauch ich normal Abi, glaub ich jednfalls)


-oda evtl nu in an Hotel (da hat mi mehr oda weniga christina so richtig draf braucht , weiß aba net so recht)


sooooooooo und etz sagts ma mal bitte was ihr für mich am bestn finds... also als komentar, reinschreim , für alle die des net wissn da steht da unter dem eintrag rechts komentar da draufklickn und dann ausfülln wie bei an gästebucheintrag, oda für die die des net checkn, die könna a an Gästebucheintag machn, wär mir echt wichtig also büüüüüüüdddeeeeeeee helfts ma^^


zu da Grubi ihrn Gästebucheintrag willa a kein MAthetest schreim find des dumm weil für uns der ja eig nimma vorgsehn is unds ja erst gheißn hat ja wird sicha nix gschriem und etz kummas daher...

zum Bernhard sein Gästebucheintag, ja des in Italein wor scho toll =)

also denn ciao schreib moin evtl wieda wos und hoff mal das ihr mir wos schreibts... büddeeeeeeee
26.9.06 15:34





Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung