Startseite
  Archiv
  Herr der ringe mal anders^^
  Engel und Joe
  Outtake
  Gedicht
  Seltsame Fragen:
  Originalzitate aus Schüleraufsätzen:
  Wer bin ich???
  Friends büldaaa
  ABC
  Für Meine Mama...
  Blöde Produkthinweise
  des bin ich...
  was zu lachen... für mädlz
  Friends
  Gästebuch
  Kontakt
 



  Links
   lenaaa ihr hp
   raphiii ihr hp
   mona ihr hp
   Anne (= my schutzengel) ihr hp
   Saskiaaaaa ihr hp
   Tanja Rotter ihr hp
   myna Tajaa ihr hp^^
   Andrea ihr hp
   Jessi ihr hp
   Myner kleena ihr hp
   lisschens hp
   christinas hp
   chrissis hp
   Jasmins hp
   Freundeliste...
   Kathrin ihr hp
   Jules hp
   my V-F-V
   cc Forum



http://myblog.de/echtzeitbarbie

Gratis bloggen bei
myblog.de





1 tag nu^^

und dann is weihnachten ... hehe dann kriege my tanzschuhe=))))

ach ja bibi... "DIE LISTE" muss mal numal gscheid gschriem wern ^^ und zwar ach verdamt des kanne etz net schreim erzähls da dann im icq....

naja frohe weihnachtn euch allen und vll kriegts ja a so viele geschenke wie ich ... wenns a so brav warts xD
23.12.06 12:06


tihi

hach bin ich gut gelaunt^^
hab etz my tanzschuhe und alle geschenke beiananda ^^
hach is weihnachtszeit etz toll und bloß nu 1 wocha dann kummts christkind und bringt da lieben kleena katha geschenke muhaha

und ab 2. weihnachtsfeiertag täglich training... hehe *an muskelkater denk*
17.12.06 21:35


5.12.06 17:03


die letzte Plusparty

des wor mit abstand die geilste Party überhaupt v.a. unsa tolls getanze^^ des müss ma unbedingt nach die auftritte und af da beachparty wiedaholn oke?! Gelle mädlz (@Saskia, Manu, Franzi, Raphi und Julchen)!!! =))) Hach wor des toll bin nu voll afdreht ... ho aba scho so früh gehn müssn ... leida aba dafür kein eintritt, früher reindurft und für getränke nix zahln müssn und as eigene gaterobe und a eigenes Klo ... wos will ma mehr?!^^ Aber mein schöns Plus , mei Zuhause... wird etz dann bald abgrissn *heul* *schlurchtz* *Augen-ausheul*
18.11.06 01:01


Fasching

Hehe etz is entlich faaaaaaaaaaaasching!!!!!
Hach is des toll^^

Und gestern ware afn Tanzkurs vom Neustädter und ho doro, meli, katharina, Miri und Mariella (lauta elly mädlz) mal wieda troffn ^^ und dann nu Keksi und resi und caro und Klara und Lena und ja einige nu^^
Und a Balisto habe a kriegt =))))
Ja dann bine numal hma gfahrn und dann wieda ind wein und ho bei da anne pennt da worn ma dann abends nu im La Boum... aba bloß bis um 11e weili anne net länger durfte und der ***** wor net da, boah den wenne numal dawisch^^
Naja aba da Sacha hod se gfreut dase kumma bin und de Sylvia hod gmeint ich soll doch numal im Kindertanz vorbei schaua weil die kloina imma nach mir fragn und die Eltern a gmeint ham ich bin a ersatz für de Amandine bin. =))) hach die kleena worn ja so süüüüüüüß^^

hm ja und heut is Proklamation ... wird ja a langsam mal zeit!!!!
Ich freu mi so enz !!!

Also dann af den Fasching 06/07 ein dreifach kräftiges vfv - helau helau helau^^
11.11.06 12:53


wieda mal was neus

Also erstmal boah die Augen *schmacht*^^
Ne also etz mal gaaanz vo vorn... oda na fang ma mit da Jule a ^^
@ Jule wegam konzi ... weißt ja scho das ichs net weiß ... mi mum is net so begeistert ... versuch se umzustimma... as problem is halt wie ma nunter und wieda rauf kumma...

So und etz zum Wichtigen teil des eintrags ... zu den tolln dunklbraunen Augen...^^
Alsoooo hab ja heut an 1. Tag praktikum ghabt *hehe*
und weil de Frau Vézard nu bissi was zu tun hatte hab ich dann erst so listn abgeglichn und dann hat ma da Sascha... ihr sohn der a studium zum Tanzlehrer macht sei "Hausaufgabn" zeigt und bissi erklärt und im Tanzstudio hab isch dann nu an grundschritt vom Tango argentina glernt hehe hab inerhalb vo 15 Min des glernt was ma in an kurs in 3 Stundn macht =))) hach bin ich stolz^^

Des wor heut a scheena tag und moin gehts mit Kindertanz in da Früh weiter hehe da seh ich nan vll a wieda.. der si aba leida zu alt für mich und ich versteh net imma alles weil ich kei franz kann aba des is imma übelst toll wenna versucht mir des zu erklärn =)

Ach genau ich wor heut a nu mit da Bibi shoppen hab etz scho fast alle weihnachtsgeschenke... und Balarinas (habe heut scho anghabt) und Ohringe habe ich für mich nu kauft und nu wos und schoko^^ und Frühstücken worn ma a und im Mc Donalds ... gell Bibi "der kriegt a drum scheln wieas verdient hod" xD

so neues gibts vll scho kummt draf a wie my tag wird^^
3.11.06 23:52


hach bin ich gut^^

So habs etz entlich gschaft die ****** Bilda in die Galerie rein zubring nach dem ich fast a halbe stund braucht ho um a Programm runta zu ldan wo ma die bilda kleena macht xD und net mal des habe alor gschaft...

Aba wies dann erstmal kleen warn hab ich die gaaaaaaanz alleine in die Galerie nei gmacht *stolz bin*

so und da kann ma se etz ankuckn :

---->hier<------
2.11.06 23:14


[erste Seite] [eine Seite zurück]  [eine Seite weiter]



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung